BIG O TIRES STORE

Store Address
6430 W 120th Ave
Broomfield, CO 80020

Write A Review

4.9 /5
400 reviews

Give Us a Call
(303) 466-4117

Email us
store006158@bigostores.com

Hours
Mon - Fri 7:00 AM - 6:00 PM
Saturday 7:00 AM - 4:00 PM
Sunday Closed

Make this my store

Sign up & Save

Receive special offers, product information and coupons from Big O Tires.

Tire Services

  • Free Alignment Check With Printout
  • Free rotation with new tire purchase
  • Free Flat Repair With Tire Purchases
  • Free Air Pressure Checks Every Day (no appointments needed)
  • Everyday Low Price Tire Guarantee
  • Express Lane Tire Service (no appointments needed)
  • Big O® Tires Credit Card with 6-month, No-interest Financing

Other Services

  • Fleet Services
  • Free Brake Inspection (no appointment needed)
  • Free 22-Point Vehicle Inspection (no appointment needed)
  • Free Battery & Electrical Check
  • Free 5-Minute Wiper Blade/Bulb Inspection
  • Free Local Shuttle Service
  • Complete Owner's Manual Scheduled Maintenance Services
  • Good/Better/Best Oil Change Options (with free top-off service)
  • Free Wi-Fi
  • Complimentary Beverages Available
  • Offers Overnight Key Drop
  • And More!

* Services offered may vary by location.

Why choose Big O Tires Auto Service?

When it comes to having a car or truck serviced, most drivers have more questions than answers. Questions like "What is rotor resurfacing... and how much will it cost?" And "What on earth is that clunking sound?!" For many years, Big O Tires customers have trusted us to offer straight answers and top-notch services. Big O Tires offers a wide range of diagnostic, repair and routine maintenance services, backed by one of the best national services warranties in the business. Not sure when your vehicle's due for routine maintenance services? Drop by, and we'll look it up for you!

Check out our
Current
Deals

Note: Any recommendations provided on www.bigotires.com are general in nature. Big O Tires recommends that you always consult your vehicle’s Owner’s Manual, the vehicle manufacturer or an associate at your local Big O Tires store for vehicle specific recommendations. The names and descriptions of services are general in nature. Actual service offerings vary by location, and not all stores offer all services! The availability of our oil change service and the use of Valvoline oil products varies depending on the Big O Tires location near you. Please contact a Big O Tires store near you to find out what services and oil products are offered.

Reviews

May 23, 2018
Np complaints.
May 22, 2018
Great staff and service
May 21, 2018
They were friendly and very helpful! Explained all the charges and were done extremely fast. I will continue to come back each time.
Business Owner replied on May 23, 2018:
Nicole, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Please don't hesitate to reach out to us if there's anything more we can do!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 21, 2018
i called prior to coming over and the whole experience was nice
Business Owner replied on May 23, 2018:
We're glad to hear you had a positive experience with us! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 21, 2018
The entire family as used your service for almost twenty years now. Best service we have ever experienced
Business Owner replied on May 23, 2018:
Thank you so much for choosing Big O Tires for all of yours and your family's service needs! We sincerely value your business, and look forward to seeing you all again!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 21, 2018
The service is always excellent, they are thorough, friendly, and always make me feel welcome!
Business Owner replied on May 23, 2018:
Thanks for leaving us such a great review, Julie! We are glad we could consistently provide you with friendly and thorough service. We look forward to seeing you soon!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 21, 2018
Got my oil change and tire rotation quickly - 45 minutes. Did not try to sell me on a bunch of things I didn't really need like other places. Suggested I get my air filter changed next time I am in. Also my car was making a funny noise ( belt noises) when I brought it in and it was gone when I picked it up. They went ahead and fixed it and didn't charge me which makes me trust them even more and I appreciate it very much. Because of that I will be coming back for future business.
Business Owner replied on May 23, 2018:
Mark, thanks for sharing all the details about your experience with us! It means a lot to us to have earned your trust. We look forward to seeing you again!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 21, 2018
Going here for years and never had a bad experience.
Business Owner replied on May 22, 2018:
We appreciate your continued business with us and we look forward to seeing you again on your next visit! Take care!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 21, 2018
Quick, friendly service! Great upfront prices with no surprises.
Business Owner replied on May 22, 2018:
Thanks, Dan! We're happy to hear you had such a positive service visit! If you're ever in need of more help, please let us know! Take care!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 18, 2018
Thanks!
Business Owner replied on May 22, 2018:
We appreciate you taking the time to leave us this five-star rating. If there is anything else we can do to assist you, please let us know!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 17, 2018
Thank you as always for your prompt service
Business Owner replied on May 22, 2018:
We're glad to hear that we always provide a positive service experience! We appreciate your business and look forward to your next visit!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 17, 2018
This big o rocks the staff goes above and beyond . I know that my family is always taken care of customer for life thanks
Business Owner replied on May 22, 2018:
It's great to hear our staff goes above and beyond to help you out! If there is anything additional we can assist you with, please let us know!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 17, 2018
First-time customer, I will be back. The staff was friendly and honest. They were able to complete the repairs that I needed in a timely manner.
Business Owner replied on May 22, 2018:
We're glad to hear that everything was completed in such a timely manner! We appreciate you choosing us and we look forward to seeing you again in the future!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 16, 2018
Very helpful and kind. I prefer coming to this location than to a regular dealership.
Business Owner replied on May 21, 2018:
Thanks, Jenny! We always love to receive great feedback. We'll pass your comments on to the team. Hope to see you soon!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 16, 2018
I've been going to this store for over 20 years. I'm very satisfied with their service and I've never walked out feeling like I had been taken advantage of. The only reason I gave a 4 for customer service is because it took 5 minutes to get waited on. I understand you're busy, and I was perfectly fine, but if I have to wait 5 minutes to get helped, then that's not "Excellent".
Business Owner replied on May 21, 2018:
Thank you for the great feedback of your experience, George. We truly appreciate your continued business over the years, and we're looking forward to your next visit!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 16, 2018
I have been coming to this store for many years and will continue to do so. Great people and great service at a fair price. However, during the last couple visits the wait times have been excessive. Most recently I had an 8:00 am appointment for a rotate and balance and alignment on my RX300 and I arrived at 7:50. My car was completed just minutes before 10:00 am. It was a similar experience the visit before this one.
Business Owner replied on May 21, 2018:
Thank you for taking the time to leave us a review. We understand that there is always room for improvement so your feedback is greatly appreciated. Thanks again!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 16, 2018
Very impressed with Gizmo, GM. He was educational and steered me in right direction with tires for my needs and didn’t take my $ for granted. He offered additional services making sure I’m safe. I really appreciated all of it. I will definitely recommend and bring customers to your store.
Business Owner replied on May 21, 2018:
Belinda, thank you for taking the time to let us know about your experience! We hope that you have a great day!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 16, 2018
Great experience! Will recommend
Business Owner replied on May 21, 2018:
Thank you for the great rating and recommendation, Ray! We look forward to seeing you soon!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 15, 2018
I am always treated well by the Big-O Tires staff. I am a customer for life. Thanks.
Business Owner replied on May 19, 2018:
Jason, we are pleased to hear our staff always take such great care of you! We sincerely value your business, and look forward to seeing you soon!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 12, 2018
No comment
Business Owner replied on May 15, 2018:
David, we truly appreciate your 5 star rating! Thank you, and we hope to be of service to you again!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 11, 2018
The guys at Big O solved a brake problem for me that I had tried several other dealers for fixes. Thanks to all.
Business Owner replied on May 15, 2018:
Hi Jimbo, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Thank you, and we hope to be of service to you again!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 10, 2018
.
Business Owner replied on May 14, 2018:
Hi, thank you so much for your five-star rating! We appreciate your business and hope to see you here again!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 9, 2018
Very friendly and customer quality service. There was a mistake made on either my end or one of their employees about the day of my appointment. I came in and although they had me scheduled for a different day, got me taken care of in a very professional manner. Thanks guys!
Business Owner replied on May 10, 2018:
Hi Levi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Thank you, and we hope to be of service to you again!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 5, 2018
bEEN TAKING MY CARS FOR SERVICE AT YOUR STORE FOR MORE THAN 10 YEARS. i iDONT GO ANYWHERE ELSE. TtHANKS FOR GOOD HONEST WORK
Business Owner replied on May 8, 2018:
Thanks for leaving us such a great review, Philip! We appreciate your continued business over the years, and we're looking forward to your next visit!
Robert Lee Canady, Jr., Owner
May 4, 2018
Sorry I missed spelled the gentleman’s name and the first comment his name was Jesse he was wonderful as well as with the staff very welcoming always super great customer service when I go in positive attitude which creates a positive atmosphere thank you so much for everything always a fantastic job
Business Owner replied on May 7, 2018:
Corrinna, thank you again for sharing all the details about your experience with Jesse! We look forward to seeing you soon!
Robert Lee Canady, Jr., Owner