BIG O TIRES STORE

Store Address
7500 Pecos St
Denver, CO 80221

Write A Review

4.9 /5
68 reviews

Give Us a Call
(303) 427-9151

Email us
store006268@bigostores.com

Hours
Mon - Fri 7:30 AM - 6:00 PM
Saturday 8:00 AM - 4:00 PM
Sunday Closed

Make this my store

Sign up & Save

Receive special offers, product information and coupons from Big O Tires.

Other Services

  • And More!

* Services offered may vary by location.

Why choose Big O Tires Auto Service?

When it comes to having a car or truck serviced, most drivers have more questions than answers. Questions like "What is rotor resurfacing... and how much will it cost?" And "What on earth is that clunking sound?!" For many years, Big O Tires customers have trusted us to offer straight answers and top-notch services. Big O Tires offers a wide range of diagnostic, repair and routine maintenance services, backed by one of the best national services warranties in the business. Not sure when your vehicle's due for routine maintenance services? Drop by, and we'll look it up for you!

Check out our
Current
Deals

Note: Any recommendations provided on www.bigotires.com are general in nature. Big O Tires recommends that you always consult your vehicle’s Owner’s Manual, the vehicle manufacturer or an associate at your local Big O Tires store for vehicle specific recommendations. The names and descriptions of services are general in nature. Actual service offerings vary by location, and not all stores offer all services! The availability of our oil change service and the use of Valvoline oil products varies depending on the Big O Tires location near you. Please contact a Big O Tires store near you to find out what services and oil products are offered.

Reviews

Jul 11, 2018
As expected, the services performed were completed satisfactorily and timely.
Business Owner replied on Jul 12, 2018:
Thanks for the great feedback, Greg! We look forward to seeing you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Jul 9, 2018
Good
Business Owner replied on Jul 10, 2018:
Thanks for the great comments, Magdalene! We look forward to seeing you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Jul 9, 2018
Have done business with this store for several years. New owners took over recently and are doing a fantastic job! Took my truck in for an oil change and tire rotation. They got it in and done quickly. Will be doing more business there in the future. Thanks guys!!!
Business Owner replied on Jul 9, 2018:
Thanks, Tim, for taking the time to share your thoughts! Hope to see you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Jun 22, 2018
I trust this store to all of my automotive needs. The entire staff goes out of their way to make you feel valued and important. I highly recommend them.
Business Owner replied on Jun 22, 2018:
Aimee, thank you for taking the time to let us know about your experience! Hope to see you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Jun 15, 2018
I was very pleased with the courtesy and response of the sales staff. There were no hard sell tactics, just kept the focus my request and that impressed me. The work was completed quickly and I was happy with the level of service.
Business Owner replied on Jun 17, 2018:
Arthur, thanks for sharing all the details about your experience with us! Hope to see you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Jun 8, 2018
I had a very good experience at Big O. Every Big O I have been to has given me excellent service!
Business Owner replied on Jun 12, 2018:
Pat, thank you for taking the time to let us know about your experience! We hope that you have a great day!
James & Carrie Hobbs, Owners
Jun 4, 2018
I have been in several times in the last month. The floor staff has remembered me and made it a point to work with me on any issues that have arisen. I will keep coming back because of the helpful and professional front of the house staff. And also the quality of work as been great. Thank you!
Business Owner replied on Jun 12, 2018:
Thanks for leaving us such a great review, Carla! We look forward to seeing you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Jun 1, 2018
Brian worked with me to get my truck done in good time. Your pricing was fair as I can see. Jason suggested I get an alignment, I told him I planned to get new tires in September and an alignment at that time. That changed when I went in to pay my bill. I planed to pay with my personal check but was told that was not acceptable and a credit card is what I had to use. I was very disappointed I payed with a credit card. I decided to purchase my new tires elsewhere where they take personal checks.
Business Owner replied on Jun 9, 2018:
Thanks, James, for taking the time to share your thoughts! We are sorry we could not take a personal check and this led to you going elsewhere . We hope that you have a great day!
James & Carrie Hobbs, Owners
May 25, 2018
Very happy withmy new tires
Business Owner replied on Jun 3, 2018:
We're glad you left satisfied! If there is anything else we can assist you with, please let us know!
James & Carrie Hobbs, Owners
May 21, 2018
took about a half an hour to purchase and have my tires put on. maybe it was a slow time for them but that was amazing. If I went to discount or Sam's club it would be a couple hour wait with a reservation.
Business Owner replied on May 23, 2018:
We're glad to hear that everything was completed quickly and to your satisfaction! If there is anything else we can assist you with, please let us know!
James & Carrie Hobbs, Owners
May 17, 2018
Quick, inexpensive, quality service
Business Owner replied on May 22, 2018:
Lee, this is great information to share with the team. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. We look forward to seeing you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
May 14, 2018
Got my tire repaired on warranty. People were nice, however, very busy. Not their fault.
Business Owner replied on May 17, 2018:
Christopher, thanks for sharing all the details about your experience with us! We are glad we could repair your tire. Hope to see you again down the road!
James & Carrie Hobbs, Owners
May 4, 2018
I really appreciate how promptly my car and flat tire were taken care of. I was prepared to be without a car all day, but it turned out to be unnecessary.
Business Owner replied on May 8, 2018:
Edwin, thank you for taking the time to let us know about your experience! We hope that you have a great day!
James & Carrie Hobbs, Owners
May 1, 2018
Professional and kind team. They did a great job in a timely manner.
Business Owner replied on May 2, 2018:
Thanks for taking the time to share your thoughts about our team! We are glad we could get you back on the road in a timely manner. We hope that you have a great day!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 28, 2018
I have no complaints. I was given information when asked and I received my car when I was told it would be finished. I appreciated the manager's honest approach to what was needed for my car. Thanks so much!
Business Owner replied on Apr 30, 2018:
Vicki, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Big O Tires. Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you. Take care!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 25, 2018
Top notch customer service!
Business Owner replied on Apr 26, 2018:
That's great to hear! Customer service is one of our top priorities and we're glad to hear you received such excellent service. Hope to see you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 18, 2018
I am such a huge fan of Big O Tires! I used to take my vehicle to Big O’s in Littleton and had nothing but exceptional service. I recently moved up north and tried out Big O’s off Pecos and I love these guys just as much. It’s terrifying leaving ones car with an auto shop with all the stories you hear about bad experiences. Not the case with Big O’s thank you so much Joseph, Joshua and Brian, you all were fantastic! I will be surprised if I ever take my vehicles anywhere else.
Business Owner replied on Apr 19, 2018:
Derek, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Big O Tires. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 16, 2018
Great experience all around, with one exception. I had new tires installed, drove away to my work, which was less than 1-mile away, and all was fine. When I drove home at the end of the day, my tire pressure alert went off indicating I had low pressure on the passenger rear tire. I tested the tire pressure, and it was under inflated at ~32 psi, and not the 37 psi like the rest of the tires. I topped the air off at home, and it seems to be stable, and not leaking. I needed to reset the tire pressure sensor on the car computer. Otherwise very good service.
Business Owner replied on Apr 17, 2018:
Thank you for all of your feedback, James! If any other issues arise with your tire pressure, please let us know. We look forward to seeing you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 16, 2018
Great customer service
Business Owner replied on Apr 17, 2018:
That's great to hear! Customer service is one of our top priorities and we're glad to hear you received such excellent service. Hope to see you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 13, 2018
I had an oil change that was VERY expensive. I opted to go to this Big O dealership because they have always been GREAT to me. I could have spent less at the Nissan dealership.
Business Owner replied on Apr 15, 2018:
Patty, this is great information to share with the team. Please let us know if there is anything else we can do for you! We hope that you have a great day!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 11, 2018
I told them I needed my truck back by 2pm the got it done at 2:30pm. The breaks are still soft I am going take it back and have them look at it again.
Business Owner replied on Apr 12, 2018:
Thank you so much for the positive review! We're happy we were able to assist you with your brakes. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by at your convenience. Have an awesome day!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 9, 2018
They were very helpful and knew what they needed and was a very nice experience. All of them were great!
Business Owner replied on Apr 10, 2018:
Thanks for leaving us such a great review, Kelly! We appreciate the kind words and we'll pass your comments to the team. Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!
James & Carrie Hobbs, Owners
Apr 6, 2018
I bring in our fleet Vans to have service done almost every other month. Everyone treats me like family and always go above and beyond what is needed. Great owner and his service team are top notch. Thanks again for your great service.
Business Owner replied on Apr 9, 2018:
We're glad to hear that our staff always goes above and beyond to help you out! We look forward to seeing you again in the future!
James & Carrie Hobbs, Owners
Mar 29, 2018
I was tteated with respect. Being a woman that doesnt happen always. People were very knowledgeable and i feelnlikeva got a good deal on my tires.
Business Owner replied on Mar 30, 2018:
Thanks for leaving us such a great review, Kathryn! We're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help! Hope to see you soon!
James & Carrie Hobbs, Owners
Mar 29, 2018
Brian was very helpful and honest I greatly appreciated his help and not trying to sell me something i did not need
Business Owner replied on Mar 30, 2018:
Thanks for leaving us such a great review, Alysia! We're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help! Thanks again!
James & Carrie Hobbs, Owners